Tuesday, December 2, 2008

Monkeys or Reformists??

Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) menubuhkan skuad berani bogel bagi meneruskan hasrat untuk mengadakan demonstrasi tanpa seurat benang setelah permohonan permitnya tidak dilayan polis. Presidennya, Ramlan Abu Bakar berkata, anggota skuad itu nekad berbogel di khalayak ramai di majlis-majlis yang dihadiri Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurutnya, ia akan dilakukan sekiranya tuntutan supaya kadar kenaikan sewa kediaman Program Perumahan Rakyat (PPR) dikaji semula, tidak dipenuhi kerajaan negeri.

Beliau berkata, pihaknya memberi tempoh sehingga 12 Disember ini untuk Abdul Khalid memberi jawapan dan jika tiada maklum balas, demonstrasi itu akan diteruskan. "Reformis pada 13 November lalu memberi tempoh sebulan kepada Menteri Besar untuk nyatakan bentuk tindakan yang akan dilakukan bagi mengatasi masalah sewa PPR di Selangor. "Kalau tiada sebarang jawapan daripada Menteri Besar sendiri pada 12 Disember ini, kita akan isytihar perang bogel terhadapnya mulai tarikh itu," katanya ketika ditemui pemberita di luar Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam di sini hari ini.


En. Ramlan, Mr Reformist President... I don't see your name in the list of Cleo's Most Eligible Bachelor or the very least Hero Remaja.... So please... unless you go for a quick plastic surgery in Thailand or eat some tonic that could give u a hot bod... for the love of God.. do not torture us with something that would end up in youtube for all the wrong reasons!

3 comments:

  1. unless he has Ronaldo's or Enriques's body OK!!!!!!!!!!!!!


    what the (!#(@*^#*#! is wrong with these people?

    ReplyDelete
  2. puyol, kalau ada pompuan pun kena check dulu. kang tak pasal2 nite mare on elm street nanti... hehehehe...

    ReplyDelete